3 Eylül 2009 Perşembe

KOLESTEROL

Dünden beri tahliller yaptırıp duruyorum. Neymiş kolesterolüm yüksek olduğu için kalp krizi riskim varmış.. İyi de 3 aydır ilaç kullanıyorum ya.. Spor yapıyorum, sigara içmiyorum, yiyeceklerime dikkat ediyorum ya. İnsanın kızı doktor olursa böyle telaşe memuru olur işte. Kafamı yedi kaç gündür. Hadi anne tahlillerini yaptır, ihmal etme falan filan. Yaptırdım işte. Çok şükür hepsi de güzel sonuçların. Şimdi ne diyecek bakalım. Sanırım benimle gurur duyacaktır:))))
Neyse o iş de halloldu.
Artık eylül geldi, tatilci kuşlar yuvaya dönüyor birer birer. Kardeşlerim de nihayet dönüyorlar. Özledim ya.. Nerdeyse 2 aydır görmüyorum. Telefon yetmiyor hasreti bitirmeye. Şöyle karşılıklı oturup, kahvemizi yudumlarken yaptığımız sohbetler başka oluyor. Oooo anlatacak çok şey birikti. Bu sene hangi kursa gideceğiz bakalım.. Geçen sene Damla Hanım küçük diye bırakamamıştım. Bu sene okula gittiği günler ben de kursa gitmeyi düşünüyorum. Kardeşlerim resim, 5 şiş dantel ve patchwork kurslarına gittiler. Çok güzel işler yaptılar. Ben de resim yapıyorum amatörce ama yine de kursları seviyorum. Sınıf tozu yutmak güzel oluyor. Bir sürü yeni şey öğreniyor insan. Resim ve vitraya gitmek istiyorum. Umarım saatler uyar da giderim. Öyle çeşitli kurslar var ki insan hangisine gideceğini şaşırıyor. Benim canım hepsini istiyor o da başka. Kızlar, hanımlar boşboş evde oturacağına böyle kurslara gitse birşeyler öğrense eve katkıları olabilir ekonomik yönden. Birsürü insan tanıyorum. Yaptıkları takıları satıp para kazanıyorlar. Bunun bile kursu var. Daha neler neler. Dikiş, nakış, dantel, ebru, vs.vs.
Bunlar benim yaptığım yağlıboya resimlerim:


Yani herkese, her keseye göre bir hobi bulunur buralarda. Hem de ücretsiz! Belediyenin, akşam sanatların, halk eğitim derneklerinin kurslarının kayıtları pazartesi günü yani 7 Eylül'de başlıyormuş aklınızda olsun. Mutlaka merak ettiğiniz bir bölüm vardır. Bir gidin görün derim.

3 yorum:

  1. merhabalar endonezyadan yasemin ben. bende iki kiz cocugu buyutuyorum. biri 1. 5 yasinda biri 3 yasinda. hayirli bayramlariniz olsun.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL RESİMLER ELİNİZE RUHUNUZA SAĞLIK BÖYLE KENDİNİ HOBİLERİYLE YENİLEYEN İNSANLARA HAYRANIM YAŞI KAÇ OLURSA OLSUN HER İNSANIN BİR HOBİSİ OLMASI LAZIM SİZ HAKİKATEN SÜPER BİR ANANESİNİZ ELLERİNİZDEN SAYGIYLA ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  3. minişlerin anneciği allah yavrularını bağışlasın güle güle büyütün inşallah. Gözlerinizden öperim.
    Sevgili annecik; güzel sözlerinize teşekkür ederim. Sevgiyle gözlerinizden öperim.

    YanıtlaSil